coś przydługa ta lista...
Oby się postarali, jeżeli chodzi o ramę to ostatnio mam szalone pomysły jak zastąpić ten ubytek, bo nigdzie nie można tego kupić -,- ale to może być trochę wstrząsające, głupie i absurdalne Ja osobiście chciałbym w nim:
- tą ramę pod silnik
- króciec ssący od Ogara 900
- jakąś naklejkę "Romet" w tym pustym miejscu między prędkościomierzem i obrotomierzem
- inny tłumik
- kierownice jak w motorowerze Zipp Neken
- inny uchwyt pasażera
- inną lampę tylną
- najlepiej aby miał takie plastiki jak GB Street
- jakieś szersze opony
- z tyłu hamulec tarczowy
Przydałyby się owe modyfikacje, tyle, że wtedy Router WS 50 byłby prawdopodobnie droższy -,- ja osobiście zamierzam zrobić właściwie wszystkie przeróbki z powyższej listy, no może oprócz plastików z GB Street jeżeli chodzi o awaryjność, to w WS jest bardzo dobry gaźnik i oczywiście silnik na podstawie tego z Hondy Cub, więc jest moc
To nie jest tylko kawałek ramy Właśnie sam jestem ciekawy co zrobią w 2013 roku.
Na pewno szkodzi wizualnie, no ale zobaczymy wersje na 2013 rok, może posłuchają klientów i znów będzie ten kawałek ramy
co najwyzej na wybojach moze to cos zmienic, ale sadzac po innych forach WS jest dość solidny :-D
Dlaczego? Mały kawałek ramy.
Oj powiem tak jak poszanujesz to będziesz miał , ale te ws z 2012 roku "bez ramy" nie radze ci kupować.
WS 50
zależy jakie moja tzr od początku oprócz amora ale maor ma już 10 lat więc tżeba było go zmienić a tak to nic się nie psuje podaj model
Ktoś może mi powiedzieć jak często psuje się 50 tka, biegówka. Ile kosztują części? Mniej więcej na sezon.